mirolan.pl

Faq - najczęściej zadawany pytania i odpowiedzi

  1. Jaki mamy numer konta bankowego?
  2. Co to jest połaczenie PPPoE?
  3. Problemy z logwaniem sie do sieci - błędy.
  4. Co to jest pomoc zdalna?

Pytania i odpowiedzi:

  1. Jaki mamy numer konta bankowego?
    Nasz numer konta to: 37 1240 4458 1111 0000 4655 5689 Bank PEKAO SA
    Dane odbiorcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MiroLan
    ul.Zakopiańska 9 lokal 66
    30-418 Kraków.
    W tytule wpłaty należy podać nazwisko i imię osoby, na którą jest umowa oraz miesiąca, za który dokonywana jest płatność (np. Jan Kowalski - VI.2010). Bardzo prosimy o zachowanie powyższego schematu przy wprowadzaniu tytułu wpłaty.
    Ułatwi to weryfikacje płatności i ustrzeże Państwa od ewentualnego zawieszenia świadczenia usług z powodu braku płatności. Jednocześnie przypominamy, iż opłata abonamentowa jest opłatą płatną z góry za kolejny miesiąc korzystania z usługi.
  2. Co to jest połaczenie PPPoE?
    Połączenie PPPoE jest to typ połączenia "punkt - punkt" miedzy dwoma urzedzaniami (komputer kliencki i serwer) za pomocą karty sieciowej (ethernetowej lub bezprzewodowej). Wykorzystuje się je do uwierzytelniania użytkowników w sieci. Ten typ połaczenia u nas w sieci zapewnia nam bezpieczną wymianę danych miedzy naszym komputerem a internetem. Tu znajdziesz opis jak skonfigurować to połaczenie na swoim komputerze.
  3. Problemy z logwaniem sie do sieci - błędy.
    Czasem podczas próby połaczenia się z siecią może pojawić jakiś błąd. Każdy błąd połaczenia ma swój numer. Najczęsciej pojawiające się błedy to 691, 678, 768, 769.
    691 - zly login lub hasło, może też się pojawić gdy bedzie zmieniona karta sieciowa
    678 - powód: wyłączona kart sieciowa, uszkodzona karta sieciowa lub problem z urządzeniem klienckim
    768 - urządzenie klienckie nie moze połączyć się z serwerem
    769 - patrz błąd 678
    Jeśli nie udało Ci się samemu poradzić z błędami z połączeniem skontaktuj się z administratorem.
  4. Co to jest pomoc zdalna?
    Pomoc zdalna jak sama nazwa wskazuje jest to sposób pomocy na odległość. Warunkiem korzystania z pomocy zdalnej jest odopwiednie skonfigurowanie komputera na którym jest problem i dostęp do sieci loklnej lub internet. W systemach Windows XP i nowszych można wykorzystać pomoc systemową. Opis jak to zrobić jest w tym artykule. Można też wykorzytać dodtkową aplikację taką jak RealVNC a opis jak to zrobić jest tu.